دانلود*تحقیق ريشه‌ها و علل پيدايش تفکر صهيونيسم و دولت وکشور اسرائيل*

افسانه امنيت اسرائيل ,,نيم نگاهي به روابط آمريكا و اسرائيل ,,امام خميني ومساله‌ي فلسطين ,,خصلتهاي قومي يهود ,,اوضاع يهوديان در اروپا,,معظلي بنام يهود درغرب ,,ايفاي نقش مزدوري ,,يهود در نگاه اروپائيان ,,اسپانيا ,,انگلس,,,|aqe50685718
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق ريشه‌ها و علل پيدايش تفکر صهيونيسم و دولت وکشور اسرائيل هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق با موضوع ريشه‌ها و علل پيدايش تفکر صهيونيسم و دولت وکشور اسرائيل ،
در قالب Word و در 441 صفحه قابل ویرایش.


فهرست مطالب
چکيده
مقدمه
جنگي خاموش و شگفت
آتش افروز جنگها
دوگانگي در اخلاق
دورويي يك سكه
سرزمين بدون مرز
افسانه امنيت اسرائيل
نيم نگاهي به روابط آمريكا و اسرائيل
امام خميني ومساله‌ي فلسطين
خصلتهاي قومي يهود
اوضاع يهوديان در اروپا
معظلي بنام يهود درغرب
ايفاي نقش مزدوري
يهود در نگاه اروپائيان
اسپانيا
انگلستان
فرانسه
آلمان
روسيه
زندگي در گتو
تصويري از اوضاع گتو
زيستن در گتو اجبار يا اختيار؟
گتو در دوران معاصر
عوامل نفرت از يهود
گشتن عيسي مسيح
بغض و كينه نسبت به ديگران
خون آشامي
انزوا و درون گرائي
خود برتر بيني و نژاد پرستي
فعاليتهاي اقتصادي غير توليدي
تجارت برده
تجارت در عرصه فحشاء
ربا خواري
انحصار معاملات طلا و نقره
رشوه
جاسوسي
اشاعه بيماري و ايجاد مسموميتهاي جمعي
تحريف كتابهاي آسماني
يهود و مافيا
وضع يهوديان در جوامع اسلامي
يهود در عصر پيامبر اسلام
يهود در قرآن كريم
رفتار مسلمانان با يهوديان اهل ذمه
رفتار يهوديان صاحب منصب با مسلمانان
بررسي زمينه‌هاي تاريخي اشغال فلسطين
تمهيد مقدمات و نخستين اقدامات
هرتزل و دولت يهود
كنفرانسهاي صهيونيسم
نقش هربرت ساموئل
فلسطين در كام صهيونيسم
جنگ 1948 م ، نماد خيانت و خفت
تاثير عناصر ديني در قضيه‌ي اشغال فلسطين
صهيونيسم
ظهور مجدد ودولت هزار ساله مسيح
صهيونيسم مسيحي در سده‌هاي 16 تا 18 ميلادي
صهيونيسم مسيحي در سده‌ي نوزدهم
صهيونيسم مسيحي آمريكايي و اسرائيل
آمريكا زير سلطه‌ي يهود
پيشينه تاريخي يهود در آمريكا
دامنه و عمق نفوذ
لابي صهيونيستي
سازمان آيپاك
خدمات و كمكهاي ايالات متحده به اسرائيل

بخشی از متن تحقیق :

مقدمه
واژه « يهودي» مشترک لفظي ميان دو معناست:
الف) پيرو «دين يهود».
ب) وابسته به «نژاد يهود».
توجه به اين تقسيم از آن جهت ضروري است که بايد حريم پيروان آيين موسوي را از آنچه دامن يک مشت نژاد پرستان تنگ نظر و مدعي يهوديت را آلوده است، مبرا سازيم.
سران صهيونيسم ، همواره از «يهوديت» به عنوان يک ابزار، براي تحقق اهداف نژاد پرستانه خويش بهره برده و حتي گاه اظهارالحاد و بي ديني نيز ابايي نداشته‌اند.
ماکس نورداو از برجسته ترين چهره هاي نژاد پرست صهيونيسم، و دوست بسيار نزديک هرتزل ، با سخنان قاطع و صريح خود ، تاکيد کرده است:
يهوديت ، دين نيست ، بلکه تنها مسئله خون ونژاد است .
وي که آشکارا به کفر تظاهر مي‌کرد، تورات را به عنوان يک فلسفه، کودکانه خواند و به عنوان يک نظام اخلاقي، چندش آورشمرد وکتاب دولت يهودي هرتزل را هم سنگ کتاب مقدس قرار داد. لويس برانديس رهبر صهيونيست هاي آمريکا، در سخنراني خود به سال 1915 م اظهار داشت:
يهوديت ، مسئله تعلق خوني است.
خود هرتزل، بنيان گذار صهيونيسم سياسي نيز به حاخام بزرگ پاريس ، آشکارا اعلام کرد:
من در طرح خود ، هرگز از هيچ کدام از تعاليم ديني فرمان نمي برم.
و در پاسخ به اين پرسش که رابطه ات با تورات چگونه است؟ گفت: « من انديشمندي آزادم».
همچنان که مصوبات نخستين کنفرانس صهونيستي (بال- 1897م) به رياست تئودور هرتزل، نيز فاقد هرگونه اشاره به ديانت يهودي بود.
ولاديمير ژابوتنسکي (1880-1940) چهره سرشناس ديگر صهيونيسم، مي گفت:
من بنايي هستم که در ساخت معبد جديد براي پروردگارم که نامش ملت يهود است،شرکت کرده ام.»
اينگونه اظهارات آشکار ملحدانه را در بيانات ديگر رهبران سياسي صهيونيسم، همچون پينسکر، کلاتزکين ، حاييم وايزمن ، ناحوم گلدمن ، بن گوريون و ... به فراواني مي توان يافت.
به همين دليل است که آحادهاعام معلم روحي وايزمن گفته است:
بيشتر شخصيت‌هاي بزرگ ما که به لحاظ تحصيلات علمي و جايگاه اجتماعي، شايسته زمامداري در دولت يهود اند، واقعاً از روح ديانت يهودي بي بهره اند....